Stichting Verenigde Nederlandse Apotheken — Herdefiniëren online propositie

Al sinds de oprichting in 1948 stimuleert VNA ondernemerschap, zelfstandigheid en doorstroom. Met de nieuwe website hoopt VNA meer (jonge) apothekers aan te trekken die op termijn een eigen apotheek willen runnen. Daarnaast biedt de website info voor apothekers die zich willen aansluiten bij VNA en/of hun apotheek aan VNA willen overdragen.

    Op de nieuwe website is gekozen voor foto’s van VNA-apothekers. Geen onpersoonlijke stockfoto’s dus, maar echte apothekers uit heel het land. De voorwerpen op de website komen ook uit apotheken die aan VNA verbonden zijn.

    De website is uiteraard volledig responsive en kan door VNA middels het WordPress beheer actueel gehouden worden.

    Bekijk de website!

    "Prettig en vruchtbaar samengewerkt met Marc van Memento. Hij kan goed luisteren en komt ook zelf met waardevolle suggesties. Onze wensen zijn uitstekend doorvertaald naar een nieuwe website."

    Claudette Klaster — Marketing & Communicatie VNA

    Naast de corporate website werkt memento ook mee aan het interne Dashboard van VNA. Hier wordt alle financiële data ingelezen en beschikbaar gemaakt voor de apotheker en VNA. Daarnaast is er allerlei andere data beschikbaar die kunnen helpen bij het verbeteren van de dienstverlening, zoals bijvoorbeeld de actuele wachttijden in de Apotheken.

    Daarnaast worden in dit Dashboard een aantal zaken geautomatiseerd die voor de intern organisatie van belang zijn, zoals inkoopcollectieven, contractbeheer, opleidingen, bedrijfsgegevens en onderlinge communicatie.